Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Băsescu, "puţin trist": Calitatea de prim ministru desemnat va reveni lui Emil Boc

Liderii partidelor politice parlamentare au fost convocate la consultări la Cotroceni, în urma anunţului lui Theodor Stolojan de a renunţa la funcţia de premier desemnat. Potrivit unor surse PDL, întâlnirea va avea loc luni la prânz.

Preşedintele democrat liberalilor Emil Boc a anunţat că va merge la consultări cu Traian Băsescu. Întrebat dacă va accepta funcţia de premier, în cazul în care Traian Băsescu i-o va oferi, acesta a răspuns că da.

Preşedintele a făcut declaraţii de presă la Palatul Cotroceni. Iată cele mai importante declaraţii ale preşedintelui

-Stolojan şi-a depus mandatul pe care i l-am incredintat miercuri. Am luat notă de depunerea mandatului şi în acelaşi timp imi execrit atributul constitutional de numire a unui nou prim ministru
-Calitatea de prim
ministru desemnat va reveni lui Emil Boc
Decizia mea a fost să incredinţez funcţia de şef al guvernului unui membru al partidului care a avut cele mai multe voturi, de aceea am decis să numesc pe cineva tot din PDL.
-Nu am un echivalent al lui Theodor Stolojan în PDL. În acest moment, PDL-ul nu are un om apropiat ca şi influenţă şi credibilitate.
-Am considerat ca fiind un lucru de bun simţ să informez ambele partide.

Blog Archive

Scoruri Fotbal Live: Băsescu, "puţin trist": Calitatea de prim ministru desemnat va reveni lui Emil Boc
Scoruri Fotbal Live: Băsescu, "puţin trist": Calitatea de prim ministru desemnat va reveni lui Emil Boc
Scoruri Fotbal Live: Băsescu, "puţin trist": Calitatea de prim ministru desemnat va reveni lui Emil Boc
Scoruri Fotbal Live: Băsescu, "puţin trist": Calitatea de prim ministru desemnat va reveni lui Emil Boc