Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Tanar, jurist, relativ antipatic, caut job. Sunati Bodu

Raiffeisen nu a fost interesata de serviciile
fostului presedinte al ANAF

Fostul sef al Fiscului, Sebastian Bodu, a confirmat, ieri, pentru «Gardianul», ca a facut carare la Raiffeisen Bank in incercarea de a obtine o colaborare cu institutia bancara, fara nici un rezultat insa

Ramas somer, Bodu incearca in prezent sa se angajeze la un cabinet de avocatura. Pentru a reusi, trebuie sa se reinscrie in Barou, sa aiba un portofoliu de clienti alesi pe språnceana, dar si experienta. Potrivit propriului CV, el nu a apucat sa fie decåt consultant juridic

Jignit probabil de intrebarea daca a sustinut vreun test de angajare, Bodu ne-a spus raspicat ca statutul sau, de fost sef al ANAF, nu ii mai „permite“ sa sustina vreo proba pentru obtinerea unui post


Fostul sef al ANAF Sebastian Bodu ne-a confirmat, ieri, ca a facut mai multe drumuri
la Raiffeisen Bank pentru a convinge conducerea institutiei bancare sa accepte o colaborare cu acesta. Dupa mai multe minute in care a ezitat sa ne raspunda la intrebari, fostul sef al Fiscului ne-a dezvaluit ca nu a reusit sa ii convinga pe directorii institutiei bancare sa incheie un contract de colaborare pe partea juridica. Declarandu-se jignit de intrebarea daca managerii Raiffeisen i-au cerut sa fie supus unui test de angajare, Bodu ne-a explicat ca statutul sau, de fost sef al ANAF, nici nu ii mai “permite” sa dea un concurs pentru ocuparea unui post.

Sebastian Bodu a acceptat sa vorbeasca si despre planurile sale
de viitor. Astfel, fostul sef al Fiscului intentioneaza sa se reinscrie in Baroul Bucuresti, urmand ca in scurt timp sa lucreze pentru un cabinet de avocatura. Singura problema este ca Bodu nu are un portofoliu de clienti care sa il recomande pentru un asemenea job, motiv pentru care este in cautarea lor.

N acest scop, a dat cateva raite si pe la Raiffeisen. Potrivit propriului CV, el nici nu a apucat macar sa fie avocat, ci doar consultant juridic.

Sebastian Bodu a negat, ieri, in prima faza, ca ar fi dorit sa se angajeze la Raiffeisen Bank. “Am fost la Raiffeisen Bank din cu totul alte motive, in nici un caz sa ma angajez la aceasta institutie bancara. Nu mi-am depus nici un CV”, ne-a spus Bodu. Mai mult, acesta considera ca nu este necesar sa dea vreun interviu pentru a se angaja. “Chiar credeti ca din pozitia mea mai este nevoie sa procedez ca unul care aplica pentru un post entry-level? Daca voiam sa lucrez in domeniul bancar, m-as fi intors la ING, acolo unde am lucrat inainte de a fi numit presedinte al Agentiei Nationale de Administrare
Fiscala. Chiar credeti ca m-as angaja la Raiffeisen Bank?”, a spus Bodu.
Dupa numai cateva minute de discutie, Bodu s-a razgandit si a recunoscut ca a fost la institutia bancara de mai multe ori si ca a avut un dialog cu unul dintre directori. “O sa va pot spune de ce am fost acolo peste o luna. Pana atunci nu veti afla de ce am fost”, a subliniat
acesta.

Fostul sef al ANAF vrea sa intre in avocatura
Sebastian Bodu a lasat sa se inteleaga ca nu este interesat decat de o slujba care sa preteze la pregatirea sa. “Am alte optiuni cu privire la viitorul meu profesional, in nici un caz nu vreau sa ma angajez intr-o banca. Oricum, eu am alta pregatire la baza, eu am terminat Facultatea de Drept. Am terminat cu medie mare, la fel si MBA-ul, pe care l-am absolvit cu 9,40”, a explicat Bodu. “Vreau sa devin managing partner la un mare cabinet de avocatura. In scurt timp voi reintra in Baroul Bucuresti, pentru ca in momentul in care am primit postul la ANAF a trebuit sa renunt la profesia de avocat. O sa fac ceea ce am invatat”, a continuat el. Pana una alta, fostul sef al Fiscului isi omoara timpul liber intr-un mod placut. “In acest moment ma plimb cu masina pe strazi”, ne-a spus el.

Calcularea TVA, cosmarul lui Bodu
Marcat, probabil, de amintirea episodului televizat in care un simplu calcul i-a creat probleme, Bodu ne-a replicat ca nu este necesar ca un sef al Fiscului sa stie cum se calculeaza TVA-ul. “Chiar credeti ca nu stiu sa calculez TVA-ul? Acolo nu era vorba doar de aflarea TVA-ului, era o ecuatie cu doua necunoscute, pe care, sincer, nu am stiut sa o rezolv. Eu nu am pregatire de matematician, iar faptul ca am fost seful ANAF nu necesita sa am o astfel de specializare. E ca si cum l-ai intreba pe unul care lucreaza la CFR cand se intalnesc doua trenuri in locul «y» daca ele pleaca, in acelasi timp, din punctul «x», unul dintre ele avand o viteza de 40km/ora si altul o viteza de 60 km/ora”, a spus Bodu.

«Am sa va spun peste o luna de ce am fost la Raiffeisen»
In cele din urma, fostul presedinte al ANAF ne-a dezvaluit motivele pentru care a batut la usile Raiffeisen. “O sa va spun si de ce am fost la Raiffeisen. Pentru a ma angaja la cabinetul de avocatura, trebuie sa le aduc clienti. Le-am propus celor de la Raiffeisen sa ii reprezint. Banca nu mi-a dat un raspuns cert”.

In pofida notorietatii sale castigate mai ales din “razboaiele” cu Gigi Becali, CV-ul lui Sebastian Bodu nu i-a convins, probabil, pe cei de la cabinetul de avocatura sa il angajeze, asa ca l-au trimis sa isi caute clienti. Potrivit CV-ului de pe site-ul ANAF, in momentul in care era presedinte al institutiei, Bodu nu practicase niciodata avocatura. Astfel, desi in 1996 a fost admis in Baroul Bucuresti, Sebastian Bodu a ocupat, pana in 2004, postul de consilier pe probleme juridice la mai multe corporatii. Pentru un an, intre 2004-2005, Bodu a fost director al Directiei Juridice si proceduri la Grupul ING.

Blog Archive

Scoruri Fotbal Live: Tanar, jurist, relativ antipatic, caut job. Sunati Bodu
Scoruri Fotbal Live: Tanar, jurist, relativ antipatic, caut job. Sunati Bodu
Scoruri Fotbal Live: Tanar, jurist, relativ antipatic, caut job. Sunati Bodu
Scoruri Fotbal Live: Tanar, jurist, relativ antipatic, caut job. Sunati Bodu