Calatorii nu se inghesuie in vagoanele luxoase de 4 milioane de euro.
Monitoarele cu diagonala de 51 cm, saloanele cu fotolii din piele sau accesul wireless la internet nu i-au imbiat pe calatorii de pe ruta Bucuresti-Timisoara sa foloseasca vagoanele business puse in functiune la inceputul anului. Din cauza ca la unele curse a existat chiar si un singur calator care si-a cumparat bilet la clasa business , dupa numai o luna au aparut deja modificari: vagoanele atasate la trenul Intercity care pleca dimineata din Bucuresti vor fi mutate la coada trenului de dupa-amiaza. In formula initiala, timp de o luna, doar 51 de pasageri au folosit serviciile de lux ale CFR Calatori.
Oficialii companiei sustin insa ca pe celelalte doua rute pe care s-au introdus vagoane business, Bucuresti-Oradea si Bucuresti-Cluj, nu s-au inregistrat probleme de acest fel.
„De saptamana viitoare, vagoanele vor fi mutate la trenul care pleaca din Timisoara la ora 6.00 si la perechea sa care pleaca din Bucuresti la ora 13.40. Studiile facute de noi au aratat ca trenul de dupa-amiaza este mult mai frecventat de calatori”, ne-a declarat directorul de marketing
al CFR Calatori, Adrian Vlaicu.
Grad de ocupare - 30%!
Chiar daca nu au aparut modificari esentiale in cazul celorlalte doua rute, Adrian Vlaicu a recunoscut ca nivelul de ocupare a acestor trenuri este deocamdata destul de mic. „Pentru Cluj si Oradea, gradul de ocupare a acestor vagoane este cam de 25%-30%. Maximul atins a fost de 50%-55%, dar speram ca cererea sa creasca”, a mai spus directorul de marketing al companiei.
In plus
, directorul general al CFR Calatori, Alexandru Noaptes, intentioneaza sa mai achizitioneze cateva vagoane dotate la nivel business class. „In acest moment avem solicitari pentru introducerea unor astfel de vagoane pentru cursele Bucuresti-Iasi si Iasi-Bucuresti. Vom vedea cum vom reusi sa achizitionam un alt vagon”, a afirmat Noaptes.
Patru milioane de euro pentru opt vagoane
Pentru cele opt vagoane modificate in atelierele CFR Grivita si folosite pana in prezent, CFR Calatori a platit aproximativ patru milioane de euro.
Pretul biletelor la clasa business pentru rutele pe care au fost introduse astfel de vagoane variaza in functie de optiunea exclusiv si standard. Astfel, pe ruta Bucuresti-Cluj, preturile sunt 133,8 lei, respectiv 113,8 lei, in timp ce un calator care vrea sa ajunga la Timisoara trebuie sa scoata din buzunar 146,4 lei sau 126,4 lei.
Tarifele cele mai mari sunt pentru cursa Bucuresti-Oradea, pentru care pasagerii trebuie sa plateasca 155,1 lei la categoria exclusiv si 135,1 lei la categoria standard.
Precedent
CFR urmeaza „exemplul” Tarom
„Lovitura de marketing” de la CFR - care se vede nevoita sa modifice planul de circulatie a vagoanelor business din cauza lipsei de calatori - nu este singulara. In urma cu o saptamana, compania aeriana Tarom si-a suspendat, la doar cateva zile de la lansare, cursele bisaptamanale Craiova-Bucuresti din cauza ca avioanele decolau chiar si cu doi pasageri la bord.
Discount
Oferte nemtesti
Daca CFR se plange de lipsa de calatori, compania germana de cai ferate Deutsche Bahn a gasit ceva mai multe metode de marketing pentru a-si atrage clientii. Pe langa serviciile speciale oferite la clasa business, companiile mici si mijlocii isi pot rezerva on-line biletele pentru angajati si pot beneficia de reduceri. Pentru bilete cumparate anual, in valoare de 5.000 de euro, companiile pot beneficia de o reducere de 3%. „Cu cat angajatii companiei calatoresc mai mult cu trenul cu atat mai mare va fi reducerea de care va profita compania dumneavoastra”, este sloganul cu care DB isi atrage clientii.
Bine ai venit la Astra!
Bine ai venit pe primul blog al agentiei de pariuri Astra Sport Bets! Cu siguranta vei gasi aici cele mai bune surse de castig alaturi de Astra Sport Bets
Astra Sport Bets
Blog Archive
-
▼
2009
(156)
- ► septembrie (20)
-
▼
februarie
(46)
- Cine sint musulmanii radicali?
- Asasinat de rezonanţă în Transnistria
- Blair se confruntă cu protestul Parlamentului la p...
- Basescu i-a dat dezlegare lui Ungureanu din frunte...
- Cioroianu, ministrul care NU E
- PSD + PNL = suspendare Basescu
- Legea ANI, din nou blocata in Comisia juridica din...
- Claudiu Saftoiu a recunoscut ca SIE intercepteaza ...
- Baumix vs Henkel
- BCR a cumparat de la populatie peste 200 de kg de aur
- Micii agricultori pot disparea din cauza taxelor
- BNR pune cheltuielile in gradul de indatorare
- 1,5 miliarde de dolari, fraudele fiscale anuale di...
- Cel mai scump circ din lume
- Tanar, jurist, relativ antipatic, caut job. Sunati...
- Risc maxim
- Seful Politiei: delict imobiliar cu premeditare
- Tăriceanu a cerut adoptarea legii ANI
- Ei ne-au facut o falsa in actele publice. Noi le-a...
- Tariceanu, presat de liberali sa scape de Partidul...
- Cum si-a facut Becali averea
- Fostul sef al Loteriei, Nicolae Cristea, si-a baga...
- Prima grevă a românilor pe un şantier din Roma
- Moni l-a refuzat pe Lazarov
- Gigi Gheorghiu este foarte gelos
- Si-a schimbat look-ul
- Vagoanele business ale CFR, nicio afacere
- Atanasiu da cu tifla CSAT
- Poliţele de asigurare se vor scumpi din cauza schi...
- Tigareta II, o "afacere" a clubului Dinamo
- Produsele autohtone din carne se vor ieftini
- Mincarea traditionala ramine neprotejata in UE pin...
- Cum l-a demis Basescu pe Ungureanu cu mana lui Tar...
- Lectorul Gheorghe Stefanov de la Filosofie, in pie...
- Politica de maidan
- Ungureanu şi-a dat demisia oficial
- Nicolaescu: dedicatie de un milion de euro unui fo...
- Prima zi a unui jurnalist sub acoperire în Irak
- Ministrul de Externe isi prezinta demisia de onoare
- B1 iti da aripi Monica crede ca nu e dependenta de...
- Moga a vorbit cu Martin de la E-Type
- Scandal in procesul Claudiu Niculescu cu fosta sotie
- Becali si Dichiseanu, uniti de Dumnezeu
- "Eu sunt prima femeie pilot de elicopter"
- Marinari români, abandonaţi pe coasta de est a Afr...
- Nici un ban de la UE pentru Iasi anul acesta
Scoruri Fotbal Live: Vagoanele business ale CFR, nicio afacere
Scoruri Fotbal Live: Vagoanele business ale CFR, nicio afacere
Scoruri Fotbal Live: Vagoanele business ale CFR, nicio afacere