Astra Sport Bets

Astra Sport Bets - Pariuri Sportive de calitate

Bet365

Ungureanu şi-a dat demisia oficial

Demisia Ministrului de Externe a fost trimisă în urmă cu puţin timp la Palatul Victoria, printr-un curier. Mihai Răzvan Ungureanu rămâne interimar la conducerea Ministerului de externe. Premierul Călin Popescu Tăriceanu i-a cerut să nu renunţe la funcţie până când liberalii vor desemna un înlocuitor. Mihai Răzvan Ungureanu susţine că nu a greşit prin faptul că nu l-a anunţat pe premier despre cei doi români reţinuţi în Irak. În plus
, el a explicat la emisiunea Marius Tucă Show de la Antena 1 că nu va renunţa la decizia pe care a luat-o. Ungureanu a spus că demisia sa a fost influenţată şi de faptul că presa a fost plină de materiale despre cei doi români reţinuţi în Irak.

Mihai Răzvan Ungureanu a negat că e o victimă a luptei dintre cele două palate. „Tot ceea ce vă pot spune este că decizia pe care am luat-o este o decizie judecată atât cât trebuie judecată cât şi de context”.

Ungureanu a povestit şi cum a decurs discuţia dintre el şi premier despre demisia sa. „Domnia sa a reclamat nu insubordonarea, ci o lipsă de comunicare între MAE şi biroul său”.

La întrebarea ce mai face şeful statului, ministrul de Externe a răspuns sec. „Voi afla luni. Am avut o discuţie cu domnia sa prin care l-am informat asupra demisiei mele”.

În ceea ce priveşte viitorul său politic, Mihai Răzvan Ungureanu a explicat că nu a negociat cu premierul pentru a fi candidatul PNL pentru europarlamentari. „Eu nu fac târguri cu destinul meu. Nu m-am gândit la aşa ceva , ceea ce mă preocupă acum este copilul meu”.

Blog Archive

Scoruri Fotbal Live: Ungureanu şi-a dat demisia oficial
Scoruri Fotbal Live: Ungureanu şi-a dat demisia oficial
Scoruri Fotbal Live: Ungureanu şi-a dat demisia oficial
Scoruri Fotbal Live: Ungureanu şi-a dat demisia oficial